Дистанційне
навчання, інформатика 7 клас
Тема «Базові
алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури
повторення»
- Ознайомтеся з навчальним матеріалом за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1VUbGDAVOICkizYPjIHMMikM843LpeGLc/view?usp=sharing
- Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
- Створити проекти, описані в презентації: Балерина та Морські перешкоди.
- Збережіть проекти з іменами Прізвище Балерина, Прізвище Морські перешкоди. Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему - Інформатика 7-А та вкладіть створені вами файли. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище.
Тема «Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних»
- Ознайомтеся з навчальним матеріалом за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1kS-3CCtaZxoFSKCUq-IDOPjUOyklqK8h/view?usp=sharing
- Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
- Створіть проект, описаний в презентації: Ранок-день-вечір-ніч. Збережіть проект з іменами Прізвище День.
- Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему - Інформатика 7-А та вкладіть створені вами файли. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище
- Тема «Опис моделей у середовищі програмування»1. Ознайомтеся з навчальним матеріалом за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1UYXO5JoiRvjSgTDV8wUQA9ysynWlynGK/view?usp=sharing2. Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing3. Створіть проект, описаний в презентації: Робот –жук 2. Збережіть проект з іменами Прізвище Робот_жук.4. Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему - Інформатика 7-А та вкладіть створені вами файли. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище.
Тема «Опис моделей у середовищі програмування»
Урок 2
- Ознайомтеся з навчальним матеріалом за
посиланням: https://drive.google.com/file/d/1tInzcbta8umA-qWV1qwb0eSI-oYFEJPX/view?usp=sharing
- Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
- Створіть проект, описаний в презентації: Лабіринт
- Збережіть проект з іменами Прізвище Лабіринт.
- Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему - Інформатика 7-А та вкладіть створені вами файли. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище.
Тема «Розробка сценарію та інформаційної моделі гри»
- Створіть свій програмний проект гри відповідно
до розробленого сценарію, який буде зарахований як контрольна робота по темі «Алгоритми
та програми»
- Зразки готових проектів можна
переглянути за посиланням:
2) https://scratch.mit.edu/projects/298492217/editor/;
3)
3. Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
3. Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
4.
Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему - Інформатика 7-А та
вкладіть створений вами файл. У листі
обов'язково вкажіть своє прізвище.
5.
Всі попередні завдання можна переглянути за посиланням: https://zosh5vol.blogspot.com/p/blog-page_31.html.
6.
Термін
виконання проекту – 29.04-13.05

Немає коментарів:
Дописати коментар