Інформатика 7 клас


Дистанційне навчання, інформатика 7 клас
Тема «Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення»
  1. Ознайомтеся з навчальним матеріалом за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1VUbGDAVOICkizYPjIHMMikM843LpeGLc/view?usp=sharing
  2. Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
  3. Створити проекти, описані в презентації: Балерина та Морські перешкоди.
  4. Збережіть проекти з іменами Прізвище Балерина, Прізвище Морські перешкоди. Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему -  Інформатика 7-А та вкладіть створені вами файли. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище.
Тема «Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних»
  1. Ознайомтеся з навчальним матеріалом за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1kS-3CCtaZxoFSKCUq-IDOPjUOyklqK8h/view?usp=sharing
  2. Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
  3. Створіть проект, описаний в презентації: Ранок-день-вечір-ніч. Збережіть проект з іменами Прізвище День.
  4. Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему -  Інформатика 7-А та вкладіть створені вами файли. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище
  5. Тема «Опис моделей у середовищі програмування»
    1.    Ознайомтеся з навчальним матеріалом за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1UYXO5JoiRvjSgTDV8wUQA9ysynWlynGK/view?usp=sharing
    2.     Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
    3.    Створіть проект, описаний в презентації: Робот –жук 2. Збережіть проект з іменами Прізвище Робот_жук.
    4.    Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему -  Інформатика 7-А та вкладіть створені вами файли. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище.
                                     Тема «Опис моделей у середовищі програмування»
Урок 2

  1.       Ознайомтеся з навчальним матеріалом за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1tInzcbta8umA-qWV1qwb0eSI-oYFEJPX/view?usp=sharing
  2.       Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
  3.       Створіть проект, описаний в презентації: Лабіринт
  4.       Збережіть проект з іменами Прізвище Лабіринт.
  5.       Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему -  Інформатика 7-А та вкладіть створені вами файли. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище.
Тема «Розробка сценарію та інформаційної моделі гри»
  1.       Створіть  свій програмний проект гри відповідно до розробленого сценарію, який буде зарахований як контрольна робота по темі «Алгоритми та програми»
  2.       Зразки готових проектів можна переглянути за посиланням:
              1)  https://drive.google.com/file/d/14hSvMGpgi9rUY9G6s1CFArSP-nbCX69q/view;
              2)    https://scratch.mit.edu/projects/298492217/editor/;
              3) 

   3.    Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
   4.    Напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему -  Інформатика 7-А та вкладіть створений  вами файл. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище.
   5.     Всі попередні завдання можна переглянути за посиланням: https://zosh5vol.blogspot.com/p/blog-page_31.html.
  6.     Термін виконання проекту – 29.04-13.05

Немає коментарів:

Дописати коментар