Інформатика 5 клас


Дистанційне навчання, інформатика 5 клас
Тема «Алгоритми та програми»
Урок  «Лінійні алгоритми Scratch»
  1. Ознайомтеся з навчальним матеріалом за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1aewCZsXQKB1U512rvT8epg5ABtC7XNRv/view?usp=sharing
  2. Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
  3.  Виконайте завдання: сторінка 204, вправа 2. Музичні інструменти 
  4. Збережіть проект з іменем Прізвище Музичні інструменти.

Тема «Алгоритми з повтореннями»
Урок  «Циклічні алгоритми»
  1. Ознайомтеся з навчальним матеріалом підручника п. 23-24 стр. 208-212.
  2. Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
  3. Створіть проект «Анімація «Схід сонця» користуючись інструкціями https://www.youtube.com/watch?v=s_2OiVA58mE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1IS-lUcxcj9UGY8BZd8Yg_YPDG-ojIcnaNswcSmBMuUwTJOuAbBebiPDA. Оформіть сцену: домалюйте ліс, річку, галявину з квітами.
  4. Збережіть проект з іменем Прізвище Схід сонця.
Тема «Алгоритми з повтореннями»
Урок  «Цикли з лічильником»
  1. Ознайомтеся з навчальним матеріалом підручника п. 25 стр. 217-220 та за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1sLdGY8ERPpDXSddcOviw0oTPjZPZoyhM/view?usp=sharing
  2. Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
  3. Виконайте вправу 4. Заєць-художник, стр. 222.
  4. Збережіть проект з іменем Прізвище Заєць-художник.
Урок  «Цикли з передумовою»
1. Ознайомтеся з навчальним матеріалом підручника п. 26-27 стр. 226-230 та за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1HZ0QUjrNKb2kcGG0xio00PjXtyrrrBbR/view?usp=sharing
 2. Для встановлення середовища Scratch скористайтесь інструкцією: https://drive.google.com/file/d/1soyR7N8IYhqPocM-P3cA0zUSklNW4qXq/view?usp=sharing
3. Виконайте вправу 2. Бджола, стр. 230.

4. Збережіть проект з іменем Прізвище Бджола.
5.  При допомозі батьків напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему -  Інформатика 5-А та вкладіть створені вами файли (Музичні інструменти, Схід сонця, Заєць-художник, Бджола). У листі обов'язково вкажіть своє прізвище. Ці файли також можна надіслати на вайбер 0682075296. Підписуйте свої роботи!
6. Завдання за попередні уроки можна переглянути за посиланням: https://zosh5vol.blogspot.com/p/5.html


Тема «Алгоритми з розгалуженнями»
1. Ознайомтеся з навчальним матеріалом підручника п. 28-29 стр. 235-239 та за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1QXOSj-fgrMQSWz6s5JmY7l_3TdN7JkTY
3. Виконайте вправу 2. Перекладач, стр. 241. Збережіть проект з іменем Прізвище Перекладач.
5.  При допомозі батьків напишіть листа на скриньку speresynko@gmail.com, вказавши тему -  Інформатика 5-А та вкладіть створений вами файл. У листі обов'язково вкажіть своє прізвище.
6. Завдання на контрольну роботу: створити власний проект у середовищі Скретч, у якому використати алгоритмічні структури повторення та розгалуження та надіслати його на поштову скриньку вчителя. Термін виконання – до 18.05
6. Завдання за попередні уроки можна переглянути за посиланням: https://zosh5vol.blogspot.com/p/5.html.

Немає коментарів:

Дописати коментар